Top posts

  • بازاریابی در شرایط بحران

    16 April 2017

    بحران مالی جهانی اغلب کشورها، نظام ها،نهادها وبنگاه ها را در سراسر دنیا تحت تأثیر قرار داده است. نظام بازار وعناصر کلیدی آن یعنی « نیازها، نیازمندان،عوامل رفع نیاز ودادوستدها» دگرگون شده است وبازاریابی در این شرایط برای بسیاری از مدیران وبنگاه ها، نوری...

  •  کمپین تبلیغاتی چیست؟

    16 April 2017

    معمولاً مهم ترین صفتی که در توصیف کمپین های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد، حجم ریالی کمپین است. بارها می شنویم که فلان شرکت، یک کمپین تبلیغاتی ده میلیاردی اجرا کرده است. یا شرکت دیگری، با وجود علاقه به اجرای کمپین های تبلیغاتی، بودجه ی کافی برای...

  • تعریف مذاكره

    29 April 2017

    مقدمه بیشتر مدیران حرفه ای به اهمیت مذاكره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی حرفه ای خود را صرف مذاكره می کنند. به علاوه، زندگی شخصی شان هم با مذاكره همرا ه است. موفقیت و اثر بخشی حرفه ای آنان به شدت متأثر از توانایی آنها در هنر و فن مذاكره...

  • Published from Overblog

    04 March 2019

    Its almost 15 years that we are working on building Zoho CRM. It has taken all these years for Zoho CRM to reach the breadth and depth it has today. If anyone is looking on to start a CRM business, obviously it would take at least fraction of these many...

  • عناصر بازاریابی داخلی

    30 July 2018 ( #مدیریت به برنامه ریزی و استراتژیهای بازاریابی )

    کلیه اقدامات بازاریابی انجام پذیرفته در هر سازمانی به منظور جذب، حفظ و ارتقای وفاداری مشتریان در سازمان ها صورت می گیرد. در کنار این امر، مدیریت منابع انسانی درصدد دستیابی به تعهد مشتریان داخلی، رضایت شغلی و جلب اعتماد نسبت به مدیران است که این امر با...

  • افزایش فروش و نرمافزار crm

    02 September 2018 ( #نرمافزار crm )

    نرمافزار crm افزایش فروش در کسب و کار ها امری مهم است و باعث رشد کسب و کار می شود.افزایش فروش و رابطه آن با نرخ تبدیل سرنخ فروش ؟ چگونه سرنخ های فروش مناسب تبدیل به فرصت فروش می شوند؟ آیا شما فرآیندی برای افزایش تبدیل سرنخ های فروش به فرصت فروش دارید؟...

  • الزامات و امکانات پیاده سازی نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

    06 June 2020 ( #نرمافزار crm )

    برای پیاده سازی یک نرم افزار CRM ابتدا بایستی یکسری از امکانات و الزامات را برای کسب و کارتان فراهم کنید، آیا تاکنون به آنها فکر کرده اید؟ یک نرم افزار CRM در چه صورتی بهترین و بالاترین بازده را برای یک کسب و کار خواهد داشت؟ آیا تمام نرم افزارهای CRM...

  • افزایش فروش و چند روش خلاقانه برای استراتژی فروش از نرم افزار CRM

    25 September 2020 ( #نرمافزار crm )

    افزایش فروش یک مفهوم جدید نیست. با وجود ابزار های نرم افزاری و برنامه های کاربردی می توانید مراحل فروش کسب و کار خود را به صورت خودکار انجام دهید و روند فروش را بسیار ساده کنید. اما چه چیزی موجب افزایش فروش می شود؟ و اصلا چرا فرآیند فروش اهمیت دارد؟ برخی...

  • مدیریت به برنامه ریزی و استراتژیهای بازاریابی

    23 April 2018 ( #مدیریت به برنامه ریزی و استراتژیهای بازاریابی )

    در دنیای پر چالش امروزی که فضای تجاری بیشتر از گذشته رقابتی و غیرقابل پیش بینی شده، شرکت ها برای ماندگاری و حصول به اهداف تجاری ناچار به استفاده از رویکرد های متعالی و توسعه ى شایستگی ها و قابلیت های خود در مواجهه با عدم اطمینان هستند. اندیشمندان و متخصصان...

  • فرآیندها و تکنولوژی CRM

    23 June 2017

    تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ عبارت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از اوایل دهه نود میلادی وارد حوزه مدیریت و بازاریابی شده است. بررسیها نشان می دهد که این اصطلاح تقریبا از زمانی که توماس سیبل، مدیر و مالک Siebel Systems عنوان «مدیریت...

  • ۵ نکته برای برخورد با مشتریان سخت گیر و بد اخلاق

    08 July 2019

    خیلی از صاحبان کسب و کارهای کوچک مشتریانی دارند که وقتی آن ها را میبینید یا تماس می گیرند آن ها را عصبانی می کنند. آن ها انرژی شما میگیرند، همه چیز را سرزنش می کنند و در پرداخت تاخیر دارند. مشتریان سخت گیر در هر کسب و کار و شرکتی وجود دارند و حتی شما...